نصب بالون تبلیغاتی چگونه است؟
21 تیر 1402

راهنمای نصب بالون تبلیغاتی

نصب بالون تبلیغاتی راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما است. چه کسی می‌تواند در برابر نگاه کردن به اشکال رنگارنگ که در هوا معلق هستند یا بر فراز ساختمان‌های بلند قرار دارند مقاومت کند؟ بالن‌ها توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند و لبخند به لب می‌آورند.
بالن تبلیغاتی ارزان و مقرون‌به‌صرفه بوده و یک روش مؤثر و کارآمد برای نشان دادن بیزینس شما به دیگران است. زمانی که لوگو یا شعار تبلیغاتی شما بر روی بالن نقش می‌بندد، به یک ابزار بازاریابی مؤثر تبدیل می‌شود که ۲۴ ساعت شبانه روز برای کسب و کار شما کار می‌کند.
آن‌ها نه تنها برای تبلیغات روزمره مؤثر هستند، بلکه ابزارهای تبلیغاتی قدرتمندی برای رویدادها، تبلیغات، راه اندازی محصول و افتتاحیه‌های بزرگ نیز می‌باشند. قیمت بالن تبلیغاتی گازی در برابر مزایای آن بسیار مناسب است و برای انواع کسب و کارها کارآمد می‌باشد.

قیمت بالن تبلیغاتی گازی چقدر است؟

قیمت بالن تبلیغاتی در تهران بسیار مقرون‌به‌صرفه است. این روش تبلیغ همواره به‌روز بوده و مورد علاقه عموم است. چه در حال راه‌اندازی یک فروشگاه باشید و چه برای تبلیغات سراسری و برای کسب و کاری بزرگ از بالن تبلیغاتی ارزان استفاده کنید، گفتنی است که روشی تضمین شده و مؤثر را پیش گرفته‌اید.
با چاپ پیام تبلیغاتی بر روی بالن مخاطبان شما بلافاصله مطلع شده و به رویداد جذب می‌شوند. این رویداد می‌تواند فروش نیم بها، افتتاح فروشگاه یا عرضه یک محصول جدید باشد. قیمت بالن تبلیغاتی گازی نیز بسیار متنوع است و می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.‌
گروه مهندسی آی سین یک تولید کننده بالن‌های تبلیغاتی است که دارای تجربه و سابقه طولانی مدت در زمینه طراحی و تولید سازه‌های هوایی و نصب بالون تبلیغاتی است. این شرکت نه تنها در داخل کشور فعال است بلکه در تلاش می‌باشد تا با گسترش صادرات به کشورهای دیگر، زمینه فرصت‌های تجاری را برای کشور ایجاد نماید.
شما می‌توانید نحوه نصب بالن تبلیغاتی و همچنین تمامی مراحل طراحی و تولید را به این شرکت بسپارید و کاری تضمین شده و باکیفیت را تحویل بگیرید. قیمت بالن تبلیغاتی گازی این شرکت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

 

نحوه نصب بالن تبلیغاتی

تولید، طراحی و نصب بالن تبلیغاتی نیازمند مهارت و دانش است و از این رو نصب بالون تبلیغاتی باید توسط یک گروه حرفه‌ای انجام بپذیرد. آی سین که یک شرکت تولید کننده بالن‌های تبلیغاتی است در کنار تولید سازه‌های هوایی در زمینه نصب آنها نیز به مشتریان ارائه خدمت می‌کند. شما می‌توانید پس از تهیه بالن تبلیغاتی ارزان از این گروه، تمامی کارهای بعدی را به آنها بسپارید.
برای اینکه مشتریان از کالای دریافتی رضایت کامل را داشته باشند این تولید کننده نهایت دقت را از ابتدا تا انتها، به کار می‌گیرند. از جمله نکاتی که در نصب بالن تبلیغاتی رعایت می‌شود به شرح زیر است:

  • در حد ممکن از مکان‌هایی همانند باند فرودگاهی دور باشد.‌
  • شرایط آب‌و‌هوایی مناسبی وجود داشته باشد. شرایط جوی نامناسب در کنار مشکلاتی که برای نصب به وجود می‌آورد سبب می‌شود بالن مدت زیادی پایدار نماند.
  • محل نصب دارای ارتفاع کافی باشد تا بالن برای بینندگان به خوبی نمایش داده شود.

آی سین با رعایت تمامی نکات لازم و با سابقه طولانی‌ای که دارد بهترین بالن‌ها را برای تبلیغات کسب و کار شما نصب خواهد کرد.

 

مزایای نصب بالون تبلیغاتی

یکی از دلایلی که افراد اغلب از بالون‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند مزایای متعدد آنها است. در اینجا به مزایای اصلی این بالن‌ها پرداخته‌ایم:

نصب آسان در فضای باز

بالن‌ها را تقریباً می‌توان در هر مکانی در ارتفاع قرار داد. آن‌ها از خیابان و از ناحیه وسیعی در اطراف محل برگزاری قابل مشاهده هستند. بالن‌ها دوام زیادی دارند و خیلی خوب توجه‌ها را جلب می‌کنند. بالن‌ها می‌توانند چندین ماه دوام بیاورند که این یک امتیاز برای تبلیغ یک محصول یا پیشنهاد طولانی مدت است.

جلب توجه زیاد

جلب توجه مخاطب اولین قدم در بازاریابی است. نصب بالون تبلیغاتی یکی از مقرون‌به‌صرفه ترین شکل‌های تبلیغاتی است. از زمانی که بالون نصب می‌شود تا زمانی که پایین می‌آید، 24 ساعت شبانه روز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کار می‌کند.
یکی از بهترین ویژگی‌های تبلیغات از طریق بالن این است که 100% قابل شخصی سازی هستند. با کمک یک شرکت حرفه‌ای همانند آی سین می‌توانید متن، عکس یا سایر گرافیک‌ها را به صورت سفارشی روی یک بالن طراحی کنید. همچنین می‌توانید برای سفارشی‌سازی بیشتر، طیف وسیعی از رنگ‌ها را نیز انتخاب کنید.
هیچ چیز قابل مقایسه با نوآوری چشم نواز و جلب توجه بالون‌هایی که در هوا شناور هستند نیست. یک لوگو یا شعار شرکت به آن اضافه کنید و ابزار بازاریابی قدرتمندی داشته باشید که می‌تواند مشتریان را جذب کند و تصویری ماندگار از شرکت یا محصول شما ایجاد نماید.

 

مقرون به صرفه

در مقایسه با سایر رسانه‌های تبلیغاتی، نصب بالون تبلیغاتی سفارشی یکی از مقرون‌به‌صرفه ترین ابزارهای بازاریابی هستند. این روش یک سرمایه‌گذاری برد برد است که سودی چند برابر را برای شما به ارمغان خواهد آورد و مخاطبان بسیاری را به کسب و کارتان جذب خواهد کرد.

مناسب برای صنایع و مشاغل مختلف

تقریباً هر کسب و کاری می‌تواند از بالن‌های سفارشی به عنوان بخشی از بازاریابی خود استفاده کند. از آنجایی که بالن‌ها 100٪ قابل تنظیم و شخصی سازی هستند، می‌توانند به طور خاص برای استفاده در صنایع مختلف طراحی شوند.

چرا از بالون‌های تبلیغاتی استفاده کنیم؟

یک بالن که با شکل و طرح مورد نظر شرکت شما طراحی شده است می‌تواند نمایشگر برندتان به مشتریان باشد. این روش به شما این امکان را می‌دهد که نتیجه‌ای عالی بدست آورید. نصب بالون تبلیغاتی بهترین گزینه برای تبلیغات میان مدت و بلند مدت است.
بالون‌ها را می‌توان در فاصله 15 تا 20 متری از زمین قرار داد. این روش به عنوان یک بیلبورد متحرک غول پیکر عمل می‌کند و به ویژه هنگام روشن شدن توسط نورها، در طول شب بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
از بالن‌ها می‌توان در مکان‌های مختلف، رویدادهای صنعتی یا تجاری یا مکان‌هایی با تجمع زیاد مردم، رویدادهای تبلیغاتی، تیم‌سازی، محل‌های انتخاباتی، عروسی، گزارش‌های تلویزیونی یا فیلم‌ها و غیره استفاده کرد.
یک بالون با تصویری از برند شما آزادانه در آسمان، در ارتفاع کم یا زیاد حرکت می‌کند و توجه افراد را در هر روز و هر فصلی از سال جلب می‌نماید؛ بنابراین استفاده از این روش تبلیغاتی کاملاً عالی و مناسب تمامی افراد است. شرکت آی سین آماده ارائه محصولی باکیفیت و شخص سازی شده به مشتریان عزیز می‌باشد تا بتوانند سودآوری بیشتری در کار خود داشته باشند.
بالن‌ها یک روش بسیار محبوب از گذشته تاکنون بوده‌اند که طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جذب می‌کنند. از کودکان تا بزرگسال‌ها همگی این بادکنک‌های بزرگ شناور را دوست دارند و از تماشای آن لذت می‌برند.
نصب بالون تبلیغاتی سفارشی تجربه شخصی و تعاملی بیشتری را برای عابران و مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد. این بالن‌ها به صورت شبانه روزی برای شما کار می‌کنند و یک سرمایه‌گذاری عالی برای کسب و کارتان هستند. ویژگی‌هایی چون:

  • اندازه دیدنی و ارتفاع زیاد
  • نرخ تأثیر و ماندگاری بالا
  • انعطاف پذیری کامل جغرافیایی
  • کم هزینه
  • اطلاع رسانی سریع
  • راه اندازی آسان

تنها بخشی از مزیت‌های این روش مؤثر و ارزان است. بنابراین اگر شما نیز به فکر یک راه بازاریابی سریع و کارآمد می‌باشید، همین حالا از گروه مهندسی آی سین، بالون تبلیغاتی منحصربه‌فرد خود را سفارش دهید و مخاطبانتان را غافلگیر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *