(0)

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

درباره ی ما

درباره ما

شرکت آی سین یک هلندینگ بازرگانی و مهندسی است که با هدف تامین نیازهای داخلی کشور و بازارهای جهانی وارد عرصه تجارت بین الملل شده است. گروه فنی و مهندسی آی سین با بنیادی مهندسی و دانش محور، بیش از دو دهه است که در حوزه تولید و طراحی تجهیزات صنعتی و سازه­های هوایی فعالیت دارد. این شرکت آمادگی دارد تا در حوزه­های طراحی، تولید و بازار محصولات مرتبط فعالیت و مشارکت نماید.

شرکت فنی و مهندسی ایمن اتصال پاسارگاد با نام تجاری آی سین با بنیادی مهندسی و دانش محور،با هدف والای بومی سازی و نشر دانش سازه های هوایی ، آیروستات، بالن تبلیغاتی، بالن بورد سایر بالن های سبکتر از هوا در سال 1385 تاسیس گردید.
2 دهه تجربه، دانش ،فعالیت صنعتی، بیش از 10000 ساعت پرواز
بر فراز آسمان ایران، حمل بالن های با ظرفیت حمل 1 تا 300 کیلوگرم محموله برای صعود به ارتفاع
500 متر (AGL)، بیانگر قابلیت های فنی و عملکردی محصولات آی سین است. سیاست های کاری و
اهداف آی سین نیز به تبعیت از اصول کسب و کا ر دانش بنیان تعیین شده است و مشتری مداری
در رقابتی سالم، سرلوحه ی فعالیت های این مجموعه قرار گرفته است.


ما اعتقاد داریم با اتکا بر دانش فنی و تلاش گروهی مجموعه آی سین، قادر هستیم سخت ترین چالش ها را پشت سر گذاشته و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کنیم. افزایش مداوم ارائه  خدمات آی سین با روش های خلاقانه، مبتکرانه در طراحی، تولید، پشتیبانی و….مسیری است که گروه شرکت های آی سین در آن گام بر میدارند.
اینک با افتخار اعلام میکنیم، با ارائه ی محصولی انقلابی در زمینه تبلیغات و روشنایی ، با رعایت صلیغه ی ایرانی، گامی نو در راستای ارائه هر چه بهتر محصولات خود برداشته ایم و برآنیم تا با افزایش تنوع در این حوزه با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهیم. بالن روشنایی تحولی جدید در عرصه تبلیغات، نورپردازی و فضا سازی های محیط اطراف ما خواهند بود.