(0)

سبد خرید شما خالی است.

قیمت فروش بالن تبلیغاتی

قیمت فروش بالن تبلیغاتی از تولید کننده

اگر به دنبال بهترین بالن با مناسب ترین قیمت فروش بالن تبلیغاتی هستید، لازم است حتما، این ابزار تبلیغاتی را به طور مستقیم از تولید کننده بالن های تبلیغاتی تهیه کنید. با خرید بالن تبلیغاتی از تولید کننده، دیگر  نیاز به جستجو برای بالن تبلیغاتی دست دوم یا قیمت اجاره بالن تبلیغاتی نخواهید داشت. می توانید از سراسر کشور، انواع بالن را با قیمت مناسب از شرکت آی سین تهیه کنید.
اگر قبلا بالن های تبلیغاتی گازی و هلیومی را مشاهده کرده باشید احتمالا شما نیز تحت تاثیر جلوه خاص آن قرار گرفته اید. این ابزار یکی از تاثیرگذارترین شیوه های تبلیغات است که برای معرفی انواع محصولات، خدمات و … به کار می رود.

شرکت بالن سازی آی سین

شرکت آی سین یک هلندینگ بازرگانی و مهندسی است به تولید انواع بالن تبلیغاتی می پردازد. این شرکت هم اکنون به صورت گسترده در حال فروش انواع بالن تبلیغاتی در سراسر ایران است. کیفیت تولیدات و خدمات پشیبانی این شرکت موجب جلب رضایت مشتریان در تمام استان و شهرهای کشور شده است. این شرکت تولید  و ساخت بالن های تبلیغاتی را در اشکال گوناگون و متنوع باتوجه به سفارش شما عزیزان طراحی و تولید می کند.

نحوه نصب بالن تبلیغاتی

خدمات نصب بالن تبلیغاتی و پشتیبانی بعد از نصب، به طور کامل برعهده شرکت بالن سازی آی سین است. بنابراین می توانید با خیال راحت بعد از سفارش بالن مخصوص خود با تمامی مشخصات دلخواه خود از جمله رنگ بالن، سایز بالن تبلیغاتی ، نوع چاپ و … سفارش خود را با خدمات نصب در محل تحویل بگیرید.
لازم به ذکر است که کارشناسان نصب بالن تبلیغاتی، بعد از نصب بالن شما در محل حضور خواهند داشت تا از کیفیت نصب اطمینان کامل حاصل شود.

قیمت فروش بالن تبلیغاتی آی سین

شرکت آی سین تولید کننده انواع بالن های تبلیغاتی در تهران است؛ که با مناسب ترین قیمت به صورت گسترده در حال فروش بالن های تبلیغاتی در سراسر کشور می باشد. این شرکت بالن سازی بالن های تبلیغاتی را در محل مورد نظر شما عزیزان و در ارتفاع حدود 30 الی 40 متری از سطح زمین نصب می کند. با این نحوه نصب بالن های تبلیغاتی، شعاع دید بسیار وسیعی در شهر ایجاد می شود. بنابراین تبلیغات شما توسط عموم مردم قابل مشاهده خواهد بود و بازخورد بسیار عالی برای هدف تبلیغاتی شما دارد.
قیمت بالن تبلیعاتی باتوجه به مشخصات سفارش، نوع چاپ روی بالن، سایز بالن و … مشخص می شود. پیشنهاد می دهیم برای اطلاع از قیمت و خرید بهترین بالن تبلیغاتی با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت، با کارشناسان آی سین تماس حاصل فرمایید. کارشناسان آی سین پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان در سراسر کشور هستند. همچنین قیمت بالن تبلیغاتی باتوجه به خدمات و مدت نصب اعلام می شود.

بالن تبلیغاتی با قیمت ارزان

اگر به دنبال بالن تبلیغاتی با قیمت ارزان هستید، شرکت بالن سازی آی سین، بالن های بی نظیر تبلیغاتی را با قیمت بسیار مناسب ارائه می کند. بالن های تبلیغاتی در دو نوع بالن های بادی و بالن های گازی تولید می شوند. اگر قیمت بالن های تبلیغاتی برایتان اهمیت دارد می توانید از مدل بالن بادی استفاده نمایید. این نوع بالن بسیار ارزان قیمت است. لازم به ذکر است که بالن های گازی در ارتفاع بسیار بالا و حدود 40 متری نصب می شوند و در این ارتفاع معلق باقی می مانند. اما بالن های بادی قابلیت اوج گیری و در ارتفاع ماندن را ندارند و صرفا بر روی سطح نصب شده و به کمک سیم های بسیار قوی (سیم بکسل) در محل دلخواه شما نصب می شوند.
توجه داشته باشید که انتخاب نوع بالن تبلیغاتی گازی هلیومی یا بادی بستگی به محیط نصب دارد.
برخی بالن های تبلیغاتی برای ارتفاع کم، یا در محیط های بسته مورد نیاز است و برخی از بالن ها برای استفاده در محیط باز است. بنابراین این مشخصات تعیین کننده قیمت بالن می باشند. می توانید انواع بالن را در بخش گالری درمنوی سایت مشاهده نمایید. پیشنهاد می دهیم برای مشاوره انتخاب بهترین بالن تبلیغاتی با کارشناسان شرکت بالن سازی آی سین تماس حاصل فرمایید.
امکان خرید انواع بالن تبلیغاتی به صورت تک و عمده (با قیمت مناسب به مصرف کنندگان در تمامی شهرهای کشور نظیر تهران، تبریز، اصفهان، شیراز …. و فروشندگان بالن تبلیغاتی در کل کشور) از طریق بالن سازی آی سین امکانپذیر است.

جاده قدیم کرج ، کیلومتر 19 ، روبروی پمپ گاز ، مجموعه سازه گستر سایپا ، مجتمع دانش بنیان کسا 

تلفن تماس :    02144589462
تلفن همراه :    09125482216

مشاوره فنی فقط واتساپ :  09915401589
ایمیل :            info@ayseen.com