(0)

سبد خرید شما خالی است.

قیمت بالن تبلیغاتی

 

     سوالات رایج در خصوص بالن تبلیغاتی:

  • قیمت بالن تبلیغاتی چند است؟

    قیمت بالن تبلیغاتی با توجه به ابعاد و اندازه، طراحی لوگو اختصاصی، نوع گاز استفاده شده برای بالا بردن بالون تبلیغاتی و موارد دیگر، متفاوت است. شما می توانید برای به روزترین قیمت ها با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

  • اجاره بالن تبلیغاتی دست دوم بهتر است یا بالن تبلیغاتی نو؟

    لازم به ذکر است که استفاده از بالن تبلیغاتی دست دوم توصیه نمی شود. زیرا در این موارد کیفیت بالن پایین آمده و بر اثر استفاده های مجدد جنس بالن خشک خواهد شد و سوراخ می شود. همچنین بالن تبلیغاتی شیک و تمیزی را در اختیار نخواهید داشت زیرا استیکرهای متعددی برای لوگوهای مشتریان قبلی نیز بر روی آن چسبانده شده بوده است و در هر بار استفاده جای برچسب ها باقی خواهد ماند.

  • بهترین مرکز برای خرید بالن تبلیغاتی کجاست؟

    شرکت آیسین به منظور جلب رضایت مشتریان به ارائه با کیفیت ترین انواع بالن بورد و بالن تبلیغاتی با قیمت مناسب می پردازد و نیاز به طراحی لوگو و چاپ اختصاصی شما را نیز مرتفع می سازد. شما می توانید برای خرید بالن تبلیغاتی وبا کارشناسان آیسین از طریق چت واتساپ یا تماس با ما در ارتباط باشید.

  • آیا برای نصب بالن تبلیغاتی نیاز به دریافت مجوز بالن تبلیغاتی داریم؟

    این موضوع به محل قرارگیری بالن تبلیغاتی بستگی خواهد دارد، به این صورت که اگر در نزدیکی فرودگاه، اماکن نظامی و… قرارگرفته باشد، نیاز به دریافت مجوز دارد. اما شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص بالن تبلیغاتی، پرسش های خود را از کارشناسان ما بپرسید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با ما در تماس باشید

جاده قدیم کرج ، کیلومتر 19 ، روبروی پمپ گاز ، مجموعه سازه گستر سایپا ، مجتمع دانش بنیان کسا

تلفن تماس :    02144589462
تلفن همراه :    09125482216
واتساپ :         09126548874
مشاوره فنی فقط واتساپ :  09915401589
ایمیل :            info@ayseen.com