(0)

سبد خرید شما خالی است.

بهترین چادرهای بادی 2022

بهترین چادرهای بادی 2022:

 

چادر بادی این روزها به قدری محبوب هستند که برای بسیاری از خانواده ها و زوج ها گزینه پیش فرض هستند، زیرا نگهداری و راه اندازی آنها بسیار آسان است. اختراع قطب هوا تا حد زیادی قطب های سنتی را در این انتهای بازار منسوخ کرده است.

تکنولوژی چنان پیشرفت کرده است که بهترین چادرهای بادی امروزی نیز بسیار بادوام هستند. جذابیت اصلی تیرهای هوا این است که قرار دادن آنها بسیار ساده است و تجربه کمتری ترسناک را برای افراد تازه کار کمپینگ ایجاد می کند. فقط بالا بیایید، خانه خود را برای آخر هفته بیرون بیاورید، پمپاژ کنید و لذت ببرید.

نقطه ضعف اصلی چادرهای بادی این است که قطب‌های هوای واقعا قابل اعتماد و مستحکم در واقع آنقدر که تصور می‌کنید سبک نیستند، معمولاً چادرهای بادی را در سمت سنگین‌تر می‌سازند – اگر مشکلی وجود دارد، برای برخی از گزینه‌های جایگزین به بهترین راهنمای چادر ما مراجعه کنید. این باعث می‌شود که میله‌های بادی برای چادرهای بزرگ‌تر و سبک کمپینگ خانوادگی، که وزن آن‌ها اهمیتی ندارد، و تعمیر و نگهداری کم و سرعت بالا یک موهبت واقعی است. در حال حاضر، آنها معمولاً کمی گرانتر از چادرهای قطبی سنتی هستند. اگر سرعت اولویت شماست و خوشحالید که چیزها را ارزان و ابتدایی نگه دارید، شاید بهتر باشد با بهترین راهنمای چادر پاپ آپ ما مشورت کنید.

توصیه های بیشتری در مورد نحوه انتخاب چادر بادی در انتهای این مقاله خواهید یافت، اما اگر کاملاً واضح هستید، بیایید نگاهی به بهترین چادرهای بادی موجود در بازار امروز بیندازیم.

1. VANGO SKYE II AIR 400

بهترین چادر بادی برای مصارف عمومی مشخصات فنی بهترین برای: زمین زدن سریع، تعطیلات آخر هفته خواب:
4 اتاق خواب:
1 جنس: پلی استر

دلایل خرید چادر های بادی

  • پیچینگ فوق العاده سریع
  • مقاومت خوب در برابر باد
  • قیمت مناسب دلایلی برای اجتناب

 Vango Skye II در انتهای کوچک‌تر چادرهای بادی قرار می‌گیرد، چهار نفر راحت می‌خوابد و وزن قابل‌اعتماد ۹.۶ کیلوگرم دارد، این گزینه‌ای سریع برای استراحت‌های کوتاه‌تر آخر هفته و موارد مشابه است. به لطف ساختار پرتو هوای Vango و شامل پمپ دو عملکردی و همچنین صفحه زمینی یکپارچه زیر ایوان، این سرپناهی جادار اما مقاوم در برابر آب و هوا را به‌طور کلی فراهم می‌کند. اگرچه فقط بچه‌های کوچک می‌توانند در آن بایستند، اما این بدان معناست که Skye II به راحتی از بادها و آب و هوای قوی‌تر دوری می‌کند (مخصوصاً با سیستم نوار کششی سه نقطه‌ای) در حالی که پس از یک روز طولانی همچنان فضای سر برای نشستن دارد. روی پاهای شما در نهایت، یک فضای خواب خاموش و پرده های حریم خصوصی فضای شخصی و یک چرت خوب و طولانی را بدون وقفه تا سحر به شما می دهد.

2. COLEMAN WEATERMASTER XL AIR

بهترین چادر بادی برای سفرهای کمپینگ خانوادگی
مشخصات فنی

  • بهترین برای: کمپینگ خانوادگی خواب: 4
  • اتاق خواب: 2-4
  • جنس: پلی استر

دلایل خرید

  • اتاق خواب های بزرگ و تاریک
  •  قرار دادن بسیار سریع و آسان
  • داخلی سبک و مطبوع
  • تهویه خوب

دلایلی برای اجتناب
-خیلی خرج میکنه

اگر به دنبال چادر بادی برای کمپینگ خانوادگی هستید، شکست دادن Coleman Weathermaster XL دشوار است. قطب های هوا حلقه های جداگانه ای هستند که تونل این چادر را باز نگه می دارند و نیاز به پمپاژ تا 7psi با پمپ همراه دارند. با این حال، به دلیل آن قطب‌های هوا، فقط یک نفر می‌تواند آن را جابجا کند و در یک کیف حمل چرخدار برای حمل آسان در کمپ قرار می‌گیرد. اتاق خواب‌ها علاوه بر ضد آب و هوا بودن کاملاً دارای خاموشی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که بدون اینکه در سحر از خواب بیدار شوید، یک چرت طولانی داشته باشید. همچنین فضای زیادی برای سر، ورودی جانبی مفید، تهویه عالی، و ایوان جادار وجود دارد که برای باربیکیوها و ریختن چکمه‌ها و دوچرخه‌های گل آلود مفید است.

اگر شما هم به آن نیاز داشته باشید، به اندازه یک آپارتمان کوچک می‌رسد: 8XL Air یک جانور چادر است، هشت نفر در چهار غلاف اتاق خواب جداگانه می‌خوابند، در مجموع 32 متر مربع فضا دارد و وزن آن 44.4 است. کیلوگرم، این نوع چادری است که می توانید از فضا ببینید. حتی در آن اندازه، این چادر به لطف تیرهای هوا به طرز عجیبی قابل کنترل باقی می ماند و آن را به گزینه ای عالی برای خانواده های پرجمعیت یا سفرهای طولانی تر که در آن یک فضای داخلی مناسب برای نشستن ضروری است، تبدیل می کند.

3. OUTWELL AIRVILLE 6SA

بهترین چادر بادی درجه یک
مشخصات فنی
بهترین برای:

  • کمپینگ دوستان و خانواده خواب: 6 اتاق خواب:
  •  جنس: پلی استر، پلی اتیلن

دلایل خرید

  • در چند دقیقه باد می کند
  • فوق قصر

دلایلی برای اجتناب
-بزرگ، نسبتا پرهزینه
بهترین معاملات امروز
آیسین را بررسی کنید
Outwell Airville 6SA چادری برای افراد خجالتی و بازنشسته یا یک کمپینگ سریع وحشیانه در ارتفاعات نیست. با وزن کاملاً سنگین 41.3 کیلوگرم، در یک سالن رقص بزرگ از یک چادر، شش لوله هوای مجزا، بیش از پنج متر عرض و هفت و نیم متر طول، و کمی بیش از دو متر ارتفاع – به اندازه کافی بزرگ برای جا دادن به یک چادر باز می شود. اندازه میز اسنوکر در داخل با فضای تقریبا کافی برای بازی.

عملاً دو غلاف اتاق خواب در پشت، یک قسمت نشیمن قابل توجه و یک ایوان سرسبز وجود دارد که به شما و پنج دوست خود فضایی به اندازه یک آپارتمان AirB&B کوچک برای استراحت می دهد – در صورتی که عناصر علیه شما توطئه کنند. این آپارتمان اجاره ای ارزان نیز نیست، اتاق خواب ها خاموش هستند (البته)، امکان اضافه کردن یک “ایوان” و همچنین یک گزینه فرش نصب شده وجود دارد. سپس نقطه ورود اتصال برقی، و یک سیستم «HookTrack» برای کمک به افزایش نورپردازی وجود دارد – این نوعی چادر است که یک مبل در یک گوشه دارد. این در اصل چادری برای افرادی است که واقعاً نمی‌خواهند یک خانه راحتی را از دست بدهند، در حالی که هنوز از لذت‌های حومه شهر لذت می‌برند. که وقتی آن را به این شکل قرار می دهید، چنین ایده احمقانه ای به نظر نمی رسد –

4. VANGO ODYSSEY AIR 500

چادری بادوام که زود برپا می شود
مشخصات فنی بهترین برای:

  • دوام خواب:  عدد. از اتاق خواب
  •  جنس: پلی استر

دلایل خرید

  •  ارتفاع ایستادن
  • درهای توری کامل برای تنفس

دلایلی برای اجتناب

  • کمی فشار برای 5 نفر

ساختاری قوی و مستحکم طراحی شده است که می تواند در حدود 10 دقیقه پمپاژ شود. می تواند پنج نفر را بخواباند (اگرچه ممکن است کمی فشار باشد). دارای یک تقسیم‌کننده اتاق برای حفظ حریم خصوصی ملایم است، اما درهای توری کامل تضمین می‌کنند که شما همچنان جریان هوای سیال را در سرتاسر چادر خواهید داشت. ارتفاع آن در حالت ایستاده است بنابراین هیچ نگرانی در مورد ورود و خروج وجود نخواهد داشت و گفته می شود در هوای بادی به خوبی مقاومت می کند.

5. BERGHAUS AIR 4 XL

چادر همه کاره برای تطبیق با نیازهای شما
مشخصات فنی
بهترین برای: خانه دور از خانه خواب: 4 خیر. از اتاق خواب: 4 جنس: پلی استر
دلایل خرید

  • دیوارهای داخلی قابل تنظیم
  • جادار

دلایلی برای اجتناب
– بی جهت بزرگ برای چهار نفر

Berghaus Air 4 XL از فضای سخاوتمندانه ای برخوردار است، بنابراین اگر واقعاً حریم خصوصی خود را دوست دارید خوشحال خواهید شد که بدانید می توانید دیوارهای داخلی را برای ایجاد حداکثر چهار اتاق خواب در این چادر تنظیم کنید. از طرف دیگر، ما فکر می کنیم که با این حجم زیاد، قطعاً می توانید چند بدنه بیشتر از چهار بدنه را در اینجا قرار دهید و این قابلیت را دارید که بتوانید چادر را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. دارای تعداد زیادی پنجره با پرده است، بنابراین اگر برای مدت طولانی کمپینگ می‌کنید، واقعاً می‌توانید در این پنجره احساس راحتی کن


مشاورین شرکت آیسین شرکت آماده مشاوره به شما عزیزان هستن
آدرس :
جاده قدیم کرج ، کیلومتر 19 ، روبروی پمپ گاز ، مجموعه سازه گستر سایپا ، مجتمع دانش بنیان کسا

تلفن تماس :    02144589462
تلفن همراه :    09125482216

ایمیل :            info@ayseen.com
مشاوره فنی فقط واتساپ :  09915401589

اینستاگرام :    https://www.instagram.com/r.mashkani2019